KVW Huisregels

Elk jaar met KVW Roosendaal zien wij als vrijwilligers een aantal zaken gebeuren, die altijd anders kunnen. Daarom zijn er een aantal kleine huisregels die wij u vragen op te volgen.

• U dient uw kind(eren) vooraf APART ingeschreven te hebben. Op het algemene formulier, voor het zwemmen en de busreis. Alle formulieren hiervoor vindt u op de inschrijfpagina.
  • Inloop van KVW Roosendaal is dagelijks tussen 09.30 en 10.00 uur. Dit omdat er een paar activiteiten zijn buiten de locatie zoals het bos.
  • Ophalen van uw kind(eren) is mogelijk tussen 15.30 en 15.45 uur. (mits anders afgesproken met bestuur)
  • Geef uw kind(eren) het liefste elke dag normale schoenen aan. Dit om ongemakken van steentjes e.d. of verwondingen te voorkomen.
  • Als u uw kind(eren) geld mee geeft, zorg dat dit in een portemonneetje zit of een muntenkokertje en uw kind(eren) dit bewaard in zijn/haar/hun tas.
  • Indien uw kind(eren) medicijnen gebruiken dient u dit aan te geven op het algemene inschrijfformulier.
    (eventueel ook het tijdstip van inname, zodat wij hierop kunnen anticiperen indien nodig.)
  • U kunt altijd terecht bij ons met vragen via de social media kanalen. Echter zijn wij een vrijwilligersorganisatie en zullen altijd zo snel mogelijk antwoorden. Mocht dit niet lukken vragen wij u om geduld, maar u krijgt altijd een antwoord van een van de beheerders.