KVW Zomer

KVW Roosendaal – editie Zomer ’24 is van maandag 29 juli tot en met vrijdag 9 augustus 2024.
De zaal is open van 9.30 uur tot 15.30 uur en is gevestigd aan:
EGR De Levensschool
Benedendonk 1,
4707 TZ Roosendaal.
Contact op locatie: 06-38527403

Inschrijven:
De kinderen kunt u naar EGR Roosendaal brengen waar u ook meer informatie kunt vinden. Kinderen dienen van te voren ingeschreven te zijn. Het formulier vindt u door hier te klikken.
Ook informatie met betrekking tot eventuele medicatie of allergieën kunt op dit formulier invullen. Het formulier wordt uitgeprint en dient door u op locatie te worden voorzien van uw handtekening.

Entree:
Een vrijwillige bijdrage. Deze bijdrage kunt in de fooienpot stoppen die op de kraam bij de ingang staat.

Leeftijd:
Alle kinderen van 5 t/m 14 jaar zijn welkom.

Buitenactiviteiten:
In verband met eventuele buitenactiviteiten die we gepland hebben, willen we u erop wijzen dat wij tussen 10:15 uur en 10:30 uur meestal vertrekken naar de locatie waar de buitenactiviteit plaats zal vinden. Ook is het verplicht, uw kind(eren), goed schoeisel aan te geven, omdat meermaals is gebleken dat slippers (kleine) ongelukjes geven.

Zwemmen:
Alle kinderen die meegaan met het zwemmen dienen van te voren ingeschreven te worden.
KINDEREN DIENEN TENMINSTE ZWEMDIPLOMA A TE HEBBEN. (meer mag natuurlijk ook)
Tijdens het zwemmen is de zaal gesloten!
(voor het zwemmen geldt een twee dagen aanwezigheids verplichting)

Verzamelen bij Zwembad De Stok: tijd volgt!!.
Ophalen bij Zwembad De Stok: tijd volgt!!!.

Busreis 2024:
Dit jaar gaan we naar ?????.
Kinderen die mee willen, dienen verplicht 5 dagen aanwezig te zijn.

Tijden busreis: (Het inschrijven voor de busreis is gesloten!)
08:00 uur: Verzamelen
08:30 uur: Vertrek naar
18.30 uur zijn we terug.
Kosten busreis
Inschrijving busreis:
Alle kinderen die meegaan met de busreis dienen vooraf ingeschreven te worden.

LET OP!
In het verleden is voorgekomen dat kinderen alleen mee gaan met de busreis. Omdat wij als vrijwilligersorganisatie de kinderen graag goed willen kennen, en zij dan ook weten hoe onze vrijwilligers zijn, dienen zij 5 dagen aanwezig te zijn tijdens KVW Roosendaal.

Tijdens de busreis is de zaal gesloten!!

Lunchpakket:
Zorg er wel voor dat uw kind(eren) zelf een lunchpakket bij zich heeft/hebben. Tevens kunnen zij eten bestellen tijdens binnenkomst. Het menu variëert per dag met twee keuzes.
Tegen een kleine vergoeding is er snoep en drinken verkrijgbaar.
Bij buitenactiviteiten die tijdens warm weer plaats vinden, verzorgen wij ranja of ijs. Dit zodat de kinderen genoeg vocht binnen krijgen.