KVW Crew

!! Let op, dit formulier is NIET bedoeld om uw kinderen in te schrijven. Zodra de inschrijving opent kunt u op kvwroosendaal.nl/inschrijven/ een inschrijfformulier vinden. Vind u daar nog geen formulier, kom dan later terug naar die pagina. Inschrijvingen van kinderen via dit formulier worden als NIET VERZONDEN beschouwd !!

Zonder CREW geen KVW Roosendaal!!!
Help jij ons mee als vrijwilliger?

De Zomereditie 2024 staat voor de deur, maar die is niet mogelijk zonder de vrijwilligers die zich twee weken lang op meerdere plekken tegelijk inzetten. En dit jaar zijn ze hard nodig!!!

Ben jij het (jonge) talent die graag mee wil helpen en kinderen wil zien genieten van de activiteiten die wij als vrijwilligers voor hen organiseren? Meldt je dan nu aan via onderstaand contactformulier.

• Vindt jij het leuk om met kinderen om te gaan? Ervaring is mooi meegenomen!
  • Vindt jij het geweldig om kinderen te begeleiden tijdens (knutsel) activiteiten en om ze voor KVW mee te organiseren?
  • Ben jij 18 jaar of ouder?
  • Beschikbaar in de vierde en vijfde week van de zomervakantie (week 31 en 32 in 2024)
  • En beschik je over eigen vervoer?
    Dan zoeken wij jou!!!

Mocht je meer informatie willen of aanmelden als vrijwilliger?
Vul dan hieronder het contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jouw op voor een gesprek. Zo weet jij wat jouw te wachten staat tijdens KVW Roosendaal.

voorbeeld aanmeld formulier vrijwilliger